PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Airplane

Publicerad 2013-06-24 23:03:48 i Lina,

Jag har nu fattat ett beslut. Ett beslut som jag tvingade mig att besluta om idag. Det känns inte rätt, men heller inte fel. Men det är helt klart ett av dom svåraste besluten jag tvingats ta.
Ingenting är helt färdigställt, så därför håller jag tyst om det så länge.

Ikväll känner jag mig förhållandevis tillfreds. I alla fall om man jämför med hur jag har känt mig dom senaste veckorna...
Jag försöker hålla huvudet högt och tänka positivt. Som en flygplan ;) Jag har trots allt mycket roligt att se fram emot i sommar.
Några ord skulle kunna sammanfatta det hela: Hav, Iron Maiden, Familj & Vänner, Hundvakt, Inredning & Renovering, K-Ä--R-L-E-K-!

Dessutom hade vi en trevlig midsommar där vi lärde känna några nya homo sapiens. ^^
Country var temat ;) (Lägger upp bilder så småningom! :)

Todeloo!
/L



Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2013-06-25 08:24:24

Spännande! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela