PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

!!!!!

Publicerad 2013-06-29 22:44:00 i Lina,

Du kan rätt ut sagt fara åt helvete din jävla loska! Jag är så trött på Dig (eller Det, som jag föredrar att benämna "dig") och ditt "uppmärksamhetskåteri"...! Sluta kräla och ställ dig upp för fan! Sluta söka sympati där du inte har något att hämta. Håll dig till ditt! Du får mig att må illa. Inte bara bildligt utan även rent fysiskt! Väx upp nu för fan! Har du så jävla lite att bry dig om att du måste älta och söka sympati hos allt som andas?! Du är sjuk i huvudet och skulle behöva hjälp. Hjälp du Inte är värd..! Du är elak, äcklig och näsvis. Men det är du såklart för egensinnig för att se...! Om inte botox vore så jävla hemsk och elakt mot mössen som används för att framställa skiten så borde du ta dig en funderare över att göra någonting åt din Fula nuna och din obefintliga haka! Kanske lägga dig under kniven och fixa ditt bowlingklot till huvud också? Du gör mig så vansinnigt rasande nu! Bägaren har runnit över och jag brinner av ilska pga. Dig! Ditt jävla as!
Det är helt uppenbart att du har det för bra och har haft det så i hela ditt liv, utan prövningar. Därför inser du inte skillnaden mellan verklighet och fantasi.
Du är svag. Minsta motgång går från en fjäder till en jättehöna!! Det är inte synd om dig, Du har Dig själv att skylla. Endast!! Så lägg ner skiten, gräv ett hål i marken och lägg dig där. Men snälla förgifta inte marken. För att vara på den säkra sidan, vira in dig i något lufttätt...
Jag har sådan god lust att skriva till digringa upp dig, slå dig på käften tills du slickar marken! (Vilket lär gå jävligt snabbt).



Och DU sen, din lille skit. "Liten på jorden, men stor i orden" är ett ordspråk som stämmer mycket bra in på dig. Jag har ända från början genomskådat dig. Men jag har hållit god min.
Din osäkerhet som övergår i falskhet och "vända kappan efter vinden"-andan du plågar andra med... Det är inte det minsta klädsamt! Så mycket som vi ställt upp för dig! Så mycket tid vi lagt ner på dig. Precis när det passar dig och hur det passar dig. Som vanligt!
Jag är så vansinnigt arg på dig! Eller er båda två egentligen. Höjden av falskhet! Det går bra att prata, men när det väl kommer till kritan, det är man märker vilka som står för deras ord och inte. Du tillhör gruppen inte.
Jag har ingen lust att slösa tid på sådana som du.
En riktig vän, tror på sin vän. Vänder inte kappan efter vinden. Du är sjuklig. Hela den här situationen är sjuklig.
Inavelsgruppen skulle man kunna kalla er. Fy fan. Vakna upp! Inse fakta!!
Hade Min bästa vän gjort så som du gjort nu mot den jag älskar mest, hade jag bett denne att fara åt helvete! För så gör inte en äkta vän!!
Detta innefattar även släktingar... Ni är sjuka. SJUKA! Inse det!!
 

Tode-Fucking-Jävla-Loo!
/ArgsomettbiLina

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-30 18:12:50

Men Lina :(
Hoppas verkligen att det lugnar ner sig för dig (er?).. Låter inte roligt detta!
Massa kramar till dig!

Har du hört någonting från skolan än förresten?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela