PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Hallå där ute!

Publicerad 2013-06-13 14:55:50 i Lina,

Hej!
Ja, bloggen är som ni märker inte första prioritet just nu... Det är alldeles för rörigt och för många beslut som ska tas som gör att jag inte riktigt känner att jag vill prioritera bloggen. Eller vill och vill.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^
Men några rader ska jag väl kunna få ihop.

Snart slutar jag jobba. Det är med blandade känslor men det ska ändå bli skönt. Men det jag ser mest fram emot är att få tillbringa tid tillsammans med M som också snart har semester.
Jag ser även fram emot att träffa vänner som jag inte sätt på väldigt, väldigt länge och dom fattas mig.
Besöka natur och andas luft som fyller min själ av lugn och glädje. Där jag hör hemma.
Träffa mamma, Lasse och Kimmie ska bli underbart det också, som jag längtar!!

En stockholmstripp med Iron Maiden-spelning är också inplanerat, JIPPIE!
Bra sommar är vad jag kallar det!

Om bara den där morlande känslan kunde försvinna så vore allting så himla mycket lättare.
Jag ber till änglarna och guiderna att vara med mig och hjälpa mig fatta ett beslut vid detta svåra vägskäl. Jag vet att dom är med mig, det har jag fått bekräftat. Tack <3

Todeloo så länge!
/L

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-13 15:28:05

Vad är det för svåra val du har ?
Det blir nog bra vad du än beslutar <3
Ska du ner till Halmstad eller ska mamma och Lasse komma upp till er? Om du kommer till Halmstad hade det varit kul att träffas :)
Kram kram

Svar: Hej!Du kommer nog snart få reda på vad det är jag brottas med ;) Lätt är det då inte, men tack för ditt stöd :)
Vi ska ner en liten sväng och sedan följer dom med oss upp :) Vi har rätt mycket inplanerat men jag tycker också att det vore jättekul att ses då också :) Vi får väl se hur det ser ut när vi är där nere :) Kram
positivaarne.blogg.se

Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Publicerad 2013-06-17 12:01:20

Nåh tack vilken fin kommentar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela