PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lång dag

Publicerad 2013-06-27 22:26:00 i Lina,

Hej!
Idag blev ingenting som jag hade tänkt att det skulle bli. Det var segt att komma upp ur sängen och jag drog mig liiite för länge, M ringde och vi bestämde att äta lunch ihop. Så jag pallrade mig upp och gjorde mig i ordning och drog iväg. Vi åt lunch och träffade Olov en stund.
Efter lunchen åkte jag snabbt (trodde jag...) för att fylla på djurens matförråd. Alla måste tänkt att dom skulle handla just där och då, precis som jag för där var huuuur mycket folk som helst. Men men, jag fick köpt maten till djuren och lite fika som jag hade tänkt lämna till M ifall han behövde jobba över. Men istället blev det så att vi fikade tillsammans och sedan blev jag kvar med honom och hjälpte honom med lite småfix på hans jobb^^
Så 2,5 timme var jag där och sedan körde vi gemensamt hem. Duschade och sedan begav vi oss iväg igen till Jysk för att köpa resårmadrasser och en vanlig madrass. Sedan hem och koka ris och göra sallad (tuuuuur att fisken var gjord redan igår, för det hade jag INTE orkat med när vi kom hem och då hade det troligtvis slutat med bara någon macka eller två till kvällsmat...)
Nu sitter jag här. Hur trött som helst och har 457454554545 grejer som måste göras, men jag orkar inte... M är ute och grejar på i gästrummet/garaget. Fattar inte att han orkar. Men han har tydligen ett "il" nu så då är det väl bäst att han tar till vara på det då^^

Ibland (läs ofta...) önskar jag att jag också hade ett lika stort energiförråd som andra. Eller det har jag kanske men dessvärre så tar mitt förråd slut mycket fortare, pga. HSP... Bara att acceptera. Men det är många gånger svårt, dessutom blir det inte lättare av att man jämför sig med andra. Det sämsta man kan göra!



Hittade i alla fall äntligen mitt namn på Coca Cola-flaskorna i dag när jag köpte fika^^ Har inte sett en enda förens nu och så hittar jag TVÅ på samma dag i olika butiker dessutom! Jag var ju såklart "tvungen" att köpa dom.. Passa på liksom ;) Hittade även med M´s namn också. Men det har jag sett flera gånger innan ;)
 

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela