PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

C-vitamin!

Publicerad 2013-03-18 13:04:00 i Lina,

Jaha. Förkylningen kunde inte hålla sig ifrån mig, så nu har jag fått den på halsen (bokstavligt talat) ;) Har funderingar på att pallra mig bort till affären och införskaffa mig C-vitaminrik frukt... Och lite annat. Tänker mig en promenad dit, men att ta bilen känns lockande då jag egentligen är för trött för att ens resa mig ur soffan. Men en promenad i solen är ju nyttigt och härligt, men kallt och jävligt och så syns man för folk och skäms men så hör man ju fåglarna och blir påmind om att våren snart är här men så är det ju så omständigt att klä på sig alla dessa kläder man måste ha för att inte frysa men så är det ju så bra med en nypa frisk luft, i synnerhet när man är sjuk! (ja, så där håller min hjärna på just nu. Har gjort ett tag. Jävligt enerverande, men jag hittar inte avstägningknappen?!).
Förnuftet får nog avgöra. Det blir en promenad. Det är ju heller inte särskilt miljölvänligt att starta bilen för den lilla svängen och i plånboken gör den större hål än vad den lappar ihop...

Vi hörs, todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela