PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

EKO eko eko-ooo-oo-o!

Publicerad 2013-03-25 20:34:00 i Lina,

Här var det tomt.
M och jag har varit sjuka, eller snarare är fortfarande sjuka sedan över en vecka tillbaka nu :(
Men M är bättre än jag. Jag trodde att jag var bättre men så vaknar jag upp och är sämre idag igen :(
Jag har sådan fruktansvärd hosta, rethosta. Och den har retat upp halsen igen så att den gör apont. Var till apoteket innan och köpte hostmedicin (som hittils varit till föga hjälp...) och halstabletter (som är skitäckliga!) Men men, bara dom göra någon nytta!
Typiskt bara att man ska gå och bli sjuk mitt i flytt och grejer. Jag har hållt på att packa och tvätta hela dagen! Fortfarande massor kvar känns det som. Men energin börjar tryta så det blir nog inte mycket mer gjort ikväll tänker jag. Jag ska dessutom upp tidigt imorgon, tanken är att jag ska få fixat till huvudpälsen lite grann. Måste vara frisk imorgon! Iallafall friskare, och på onsdag måste jag verkligen vara frisk, då får vi ju tillträde till huset. HJÄLP! :P
Nåja, det verkar iallafall som att vädret kommer vara relativt soligt och fint, hoppas att det håller i sig!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Publicerad 2013-03-26 15:22:12

Åhå, ni hitta till dollar :) Perfekt. Det finns mycket skrot där, men man kan fynda mycket bra också :) Hitta du det där medlet? :P

Jo, många som säger att han är lik mig :) Jo, tror också det kan bli bruna ögon. Dom är nästan mer svarta nu då dom är riktigt MÖRKblåa :) Men vi får se, det brukar ju ta ett tag innan dom ändrar.

Jo, är sugen på att fixa någon filmsnutt :) Får se om jag ids. Kramar :)

Svar: Yes box det gjorde vi! Och jag hittade sprayen så jag köpte två när vi ändå var där^^ Som du säger, där finns mycket skit, men man kan göra riktiga fynd om man bara har ögonen med sig :)
Ja, man brukar väl säga att det syns mer vid tre månader ungefär vilken färg ögonen kommer bli :) Undrar vad mina barn kommer få :) Mina blåa eller sambons bruna? ;) Spännande... Hehe!

Som sagt, vore kul med film, men förstår att det är mycket annat i ditt huvud och orken räcker ju inte till allt! :) Kram
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela