PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Interiörbutiken

Publicerad 2013-03-05 10:26:37 i Lina,

På tv pratar dom om drogmissbruk. Jag byter det mot Solsidan istället. Jag orkar inte annat. Det påminner för mycket och river upp sårskorpan på det som varit på god väg att läka till ett blekt ärr. Som en svag påminnelse. Inte glömma, men bara som en svag påminnelse. Jag vill att mina mungipor ska peka uppåt, inte neråt.
Jag vill att livet och allt där till ska vara roligt. Jag finner ingen mening med att någonting ska vara tråkigt och jobbigt.
"Men man uppskattar inte det roliga om man aldrig har tråkigt"

BULLSHIT.

Hur smart är det att ens säga så. Tror ni ens man tänker så eller inte njuter av att ha roligt när du alltid har roligt?
Nej. Precis^^

Men men. Idag är andra dagen i interiörbutiken. Blir spännande.
Hörs senare, todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela