PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lön

Publicerad 2013-03-12 15:36:00 i Lina,

Varför är det så att allting händer på en och samma gång? Alltid. Men ändå blir man lika "förvånad" varje gång när det händer. Kanske för att perioder av stiltje brukar infinna sig precis innan?
Igår ringde dom från ett jobb jag sökte förra sommaren men som jag då inte fick. Men tydligen hade dom sparat min ansökan iallafall. Det kan man nog se som positivt iallafall?

Jag fick egentligen inte ens chansen att tacka nej eller be om betänketid till imorgon som jag hade tänkt, det bara blev så ^^
Så nu är jag självklart nervös! Nervös för att det ska bli övermäktigt och att jag inte ska klara av det. Jag har liksom inte nämnt att jag har vissa begränsningar...
Men jag hoppas att det reder sig ändå.
Det blir nog bra. Kanske. Hoppas jag.
Det jobbigaste är att jag redan känner stor press och krav på mig att klara det minst lika bra som det gått för den som jobbade 2011... Minst lika bra alltså.
Tydligen hade den som hade hand om jobbet förra året inte gjort det... :/ Usch! Jag vill inte ha den kravbilden på mig! Det kommer vara nog så jobbigt att sätta sig in i allt ändå.
Skönt att veta och som är lite lugnande iallafall är ju att det är under en tidsbegränsad period. Några veckor.
Bara att hålla tummarna :)


Jag ser iallafall mest fram emot att läsa LÖN på kontot. Den känslan är skön!



Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela