PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Livet.

Publicerad 2013-05-11 15:01:01 i Lina,

Ja, du livet. Dig skulle jag allt bra vilja prata lite vett med. Du stövlar in, vänder och vrider på all möjligt. Som det passar dig, när det passar dig och sätter mig på pottkanten.
Ursäkta mig, men vem tror du att du är när du ställer mig inför vägskälen. Ja eller nej. Svart eller vitt. Göra eller inte göra.
Oj oj oj!
Just nu står jag vid ett sådant där vägskäl. Världens chans! Men också samtidigt världens "tusen-nålar-vrid" i hjärtat! Gulp....!

Todeloo.
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Publicerad 2013-06-09 13:10:16

Tjoo :) Squatsen jag gör är bara vanliga benböja :) Inga tillbehör, bara lite vatten och motivation :P

Såhär ser dom ut: http://www.youtube.com/watch?v=xDdSZmWNYQI

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela