PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Nu så!

Publicerad 2013-05-04 11:54:00 i Lina,

Hej igen!
Vi har haft lite problemas med det trådlösa nätverket här hemma vilket har satt stopp för bloggen lite grann. Det är liksom inte så där jättepraktiskt att sitta på golvet i vårt blivande sovrum^^. Men nu så! Tack snälla Lasse för hjälpen!!

Idag har jag jobbat lite och M är och fiskar med Henke.
Jag trivs verkligen på mitt jobb! Iallafall hittils :) Passar mig jättebra, jag har riktlinjer att följa men är fortfarande min egen "chef" och lägger upp arbetet precis som jag vill :) 
Jag vet inte vad vi ska göra ikväll. För min del får det gärna vara lite lugnt. Det är så mycket folk som springer här nu hela tiden och bara dyker upp. Och visst kan det vara trevligt, men man behöver ju lite lugn och ro också^^. Dessutom föredrar jag att veta när/om någon ska komma, jag gillar inte att bli överraskad och ändra mina "planer" eller stå nyduschad i bara handduken när någon kommer, hehe. Ganska självklara saker egentligen ;)

Sovrummet börjar mer och mer likna ett rum nu^^ Men än är det en bit kvar. Allt tar sin tid.
Vi behöver ha hit någon som kan hjälpa oss flytta ett uttag innan vi kan få upp panelen på väggen och sedan ska den målas, golv ska köpas och läggas. Lister ska målas och sättas upp. 
Fint blir det iallafall och jag längtar tills det är klart! :)

Nu ska jag gå och äta någonting, vi hörs!
Yodeloo! (Det skulle stå todeloo som vanligt, men yodeloo blev ju inte så tokigt det heller ;)
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Publicerad 2013-05-04 13:54:27

Jo.. men helt rätt beslut iaf :) Hon bör komma och hämta han nästa vecka kanske.. spännande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela