PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tapet till hallen

Publicerad 2013-10-10 13:33:00 i Inredning, Lina,

Vi har köpt tapet till hallen nu, även om det projektet inte ligger som nummer ett riktigt ännu. Det blev en med björkar på från Rusta.
Egentligen skulle jag vilja ha en mer färgglad tapet. En från P.I.P. Studios hade inte varit fel :). Men eftersom att vi inte vill lägga för mycket pengar på hallen med tanke på att vi inte vet vad vi ska göra med den senare så blir det en billigare tapet från Rusta.
Jag visade den klassiska björktapeten från Duro (Karelen tror jag den heter) för M och han gillade den, men inte priset^^

Men eftersom att jag också gillar den så fick det bli en inte lika fin, men mycket billigare variant från Rusta.

Det roliga är att den var upptapetserad i affären ungefär precis så som jag tänkt att vi ska göra i hallen med vita väggar till^^
För min del hade jag några andra kandidater också:


Tycker bäst om den första eller den i mitten :)

Todeloo!
/Lina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela