PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Annas blommor

Publicerad 2013-09-14 18:27:36 i Lina,

 
Idag var jag förbi kyrkogården och kollade där Anna ska begravas. Kändes så konstigt att se hennes namn på det där tillfälliga korset... Så overkligt men ändå så påtagligt.
Tog lite bilder på blommorna eftersom att vi inte hann med det igår, dom var så snabba på att köra iväg med allt! Synd att det hade regnat på dom bara, så dom var lite ledsna idag, blommorna.

Hjärtat i gult och lila/cerise är från M och mig. Färgstarkt. Precis så som jag minns Anna. Också för att det får mig att tänka på ett speciellt tillfälle när jag stod och pratade med Anna. Hon hade precis köpt två tröjor. En i starkt rosa och en i starkt gul :)
På kortet hade vi skrivit:
"Tills vi ses igen,
Vila i frid.
Lina & M"

Todeloo!
/L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela