PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Theres no rules in dreaming!

Publicerad 2013-09-12 20:47:16 i Lina,

I dag har det varit så himla härligt väder! Sol och klarblå himmel och tillräckligt många plusgrader för att slippa frysa. Jag hade, eller jag har, en lista på en hel del saker som "måste" göras. Som jag vill göra. Men jag la dom åt sidan idag och tog vara på den här dagen. När kommer nästa?
Det vet man ju liksom inte. Dessutom var min energi på ungefär noll och min inspiration för att över huvud taget vilja göra någonting på ungefär samma kraftfulla nivå ;-).
M ville lägga sig tidigt idag, jag nappade på idén. Så fast att jag fick mer energi framåt eftermiddagen för att beta av några punkter på listan får det vänta ytterligare ett litet tag. Jag ligger redan i sängen och väntar på M sedan ett tag tillbaka.
Skönt att faktiskt släppa alla krav och bara lyssna på kroppen. Lyssna inåt, på själens röst. (Vi tänkte titta på en film. Cockpit. Så att man får skratta lite :)

Imorgon är det begravning för Anna. Därför är det nog extra klokt att lägga sig tidigt idag. För imorgon, när vi står där vid kistan och ska ta "adjö" av Anna och bearbeta alla andra minnen som kommer att komma upp samtidigt, ja, då kommer den extra energin att behövas.

Godnatteloo!
/L


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela