PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Upp och ner, ner och upp grisen gal i granens topp!

Publicerad 2013-09-26 11:10:51 i Lina,

Hej!
Nu har det gått några dagar igen. Men det är väl så med livet tänker jag. Man väljer ju att prioritera olika saker beroende på hur dagarna ser ut. Jag har haft några väldigt bra dagar och några skitdagar det senaste..
Min älskade Swante har fyllt 5-år och vi firade honom med paket och sång, såklart :)

Igår så fick jag reda på att projektet jag precis kommit med i och som jag trodde så mycket på ska läggas ner, det också! :( Jag blir så jävla ledsen.
Snacka om att sparka på folk som redan ligger. I detta projekt fanns den hjälp jag behövde för att komma dit jag vill med den problematik som jag kan stöta på idag. Så nu vet jag inte vad som händer... Ännu mer väntan i ovisshet...
Men, jag försöker hålla modet uppe och tänka positivt ändå. Men jag kraschar titt som tätt. Men det måste man också acceptera. Det är först när man accepterar sina känslor och tankar som man kan göra någonting åt det.

Nu måste jag snart bege mig ut i kylan (Nu är det verkligen höööst!) och hämta in ved från ladugårdslängan och göra upp eld i kaminen så det blir någon värme här i huset... Det är rätt kallt nu.... Måste hitta mina varma innetofflor också, hmm? Vart kan dom vara?


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela